הי שוב!

אז עד עכשיו למדנו על ההסטוריה של הגיוס ומה חשיבותה של הגדרת המטרה בגיוס, הן כלפי התורמים וכמובן, כלפינו.

היום נלמד על איפה הכל מתחיל..

תודעה

מקווה שלא חשבת אחרת, ובוודאי אתה כבר יודע שימי השותפות לא מתחילים ביום שבו אתר ההתרמה עולה לאוויר. הם בעצם כבר התחילו, הרבה לפני שהתחלת להקים את המוסד שלך בפועל התחילו ימי השותפות. המשחק הפסיכולוגי עובד תמיד. וכמה שאתה יותר זמן במשחק הזה, תשיג יותר, או יותר נכון – היכולת שלך להשיג כסף בטוחה יותר ממי שאינו במשחק הזה.
המשחק ׳הזה׳ הוא בעצם כמה טוב אתה יושב במודעות של האנשים. כמה אנשים יודעים עליך ועל הפעילות שלך. כמה במספרים. כמה בזמן. כמה שיותר אנשים יודעים לאורך זמן ארוך יותר, ככה היכולת שלך להצליח גדולה יותר. יש דוגמה שאני אוהב להשתמש בה. נניח ששם של חברת משחת השיניים שעולה לך בראש מעלה בך חיוך. סיכוי סביר ששם החברה הוא קולגייט. בכוונה הוספתי כמה מילים קודם לשם החברה, שלא תחשוב שהכנסתי לך את זה קודם לראש. גם אם לא זה בסדר, קוקה קולה עושה שימוש דומה בפרסומים שלה על מנת לחדור לך למודעות ואין לדבר סוף.

השאלה היא איפה אתה בתמונה. האם אתה מבין שגיוס המונים/קמפיין שותפים/גיוס תרומות ואיך-שלא-תקרא-לזה תלוי בכמה לאנשים אכפת ממך? ואיך יהיה להם אכפת – כאשר הם ישמעו עלייך או ממך.

מודעות – זו מילת המפתח
מה למדנו פה – הרבה אנשים יתרמו לך גם אם לא שמעו עליך. אחרים לא יתרמו לך בכלל. בשביל להצליח להתרים כמה שיותר ולאורך זמן, שוב פעם ושוב פעם, קהל היעד שלך צריך לדעת עליך – מי אתה ומה הפעילות שלך. זה יחסוך להם זמן בראש, כאשר תבקש תרומה, והם לא יצטרכו לשאול מי אתה בכלל, אלא כמה אתה רוצה. עבודה קשה על שימור הקשר תעשה לך עבודה נעימה יחסית בתהליך הגיוס עצמו.

על מנת להוריד את המאמר למעשה בפועל, מצרף משימה שתביא להצלחתך:

תתחיל לעבוד על מודעות. תפרסם, תכתוב, תשמור על קשר ותפתח קשרים חדשים.

לפעמים אפילו לא תצטרך לבקש, פשוט יתרמו לך.

לחצו כאן לקריאה על יצירת קהילה ושימור קשר

 

בהמשך:
$למה גיוס כספים זה לא רק הגיוס עצמו אלא, הרבה לפני, אחרי, ובעצם כל הזמן
$מה זה באמת, לשיטתי, שימור קשר עם קהל יעד ודרכים ליישומו
$איך נדע שאנחנו משתמשים נכון בכסף שגייסנו
$איך מקבלים החלטות על שימוש בכסף ואיך מייצרים סדרי עדיפויות
$איך שלוחים יכולים לחיות מכספי שליחות, הלכה למעשה (כן, לפי ההלכה במעשה) ולמה זה חשוב
$איך מקיימים ימי שותפות וחוסכים את עלויות המתווכים השונים שמגיעים לעשרות אחוזים

פורים כבר כאן. תדאג שכל הקרובים שלך, החדשים והישנים, אלו שאצלך בתחתית הוואטספ, כולם כולם מקבלים תמונה והודעה על הפעילות שלך. שהייתה ושתהיה.

בהצלחה רבה ומתוך חיוך ושמחה

שמואל

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

עין טובה – הרב גרוזמן

פודקאסט שליחות נועד להעביר מידע בגוף ראשון משלוחי הרבי אל כלל השלוחים הפועלים בעולם. בפודקסאט מספר 2 פגשנו את הרב גרוזמן, שליח הרבי לראשון לציון.

קרא עוד »

תן בלבנו שנדע לומר על מה שהצלחנו

 לא בשמיים היא: תכנית עבודה לחודש החגים בימים אלו שלוחים רבים ממקדים את מרב תשומת לבם בהכנות אחרונות לקראת חודש החגים. תקופה עמוסה במשימות גשמיות

קרא עוד »

צוות בצוות עשויה

בניית צוות עבודה למוסד השליחות אנו מתקדמים צעד אחר צעד בהקמת מוסד השליחות שלנו. הגדרנו את קהל היעד, שזהו הצעד היסודי והחשוב ביותר, בנינו חזון,

קרא עוד »

לא די לראות. יש לעשות.

במאמר הקודם למדנו איך לכתוב את חזון השליחות שלנו, ועכשיו אכן יש לנו חזון והוא מודפס יפה באותיות מאירות עיניים וצבעוניות מולנו. אנו מתבוננים בו

קרא עוד »
×
הי :)
אשמח לשמוע ממך..
שינוי גודל גופנים