שמואל הראל – יועץ ארגוני ועסקי, חונך למנהיגות ארגונית ועסקית

  • 054-5864030
  • odc@odc.co.il
  • ראשון-חמישי 9:00-15:00
  • האומן 25 ירושלים, מתחם העסקים

בית למנהיגות מתפתחת

להתכונן לשגרה?
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

להתכונן לשגרה?

השאלה הזו מעניינת, כיון שלא ברור איזו שגרה תהיה ומתי היא תגיע. כן ברור, שגם כיום ניתן לייצר שגרה וחשיבה קדימה. לדעתי, המנהיגים של היום שנותנים מענה ורלוונטיים לצרכי ה"לקוחות" וקהלי היעד השונים, יהיו רלוונטיים במיוחד בימים שאחרי. בנוסף, יהיה הרבה שימוש בטכנולוגיה, כזה שגבוה בהיקפו ממה שהיה קודם למגיפה, אך אני בספק אם יישאר באותו היקף.

יתרה מזאת, אני מאמין שאנשים יחזרו מהר מאד להרגלים קודמים. מהר מאד – יכול להיות חודש או כמה חודשים, ועדיין – אנשים יחזרו להרגלים קודמים שלהם, קרבה, חיבוק, הגעה למקום העבודה, מסעדות, סופרים וכו'

אני מתבסס על כך שהרגלים חדשים דורשים עבודה מתמדת של הטמעה, ולאחר תקופה, אפילו של שנתיים, אפשר לחזור אחורה בבת אחת להרגלים הישנים. אני רואה זה כל הזמן אצלי, אצל האנשים שאני עובד אתם ובספרות המקצועית. בדרך כלל, השאיפה שלנו היא לפתח הרגלים טובים וחדשים ולשמר אותם. במקרה הזה, אני מאמין שנוותר על ההרגלים החדשים שנכפים עלינו בשמחה, לפחות על רובם.

למעשה, ההרגלים הקודמים יחזרו ברובם המוחלט, ולכן אני מציע לייצר כבר עכשיו 'שגרות' חדשות. מוצרים ותוצרים מתאימים ורלוונטיים, כמו אלו שיצרתי בתהליכי היעוץ הארגוני והעסקי, בעצמי ועם הלקוחות שלי בשבועות האחרונים. אלה גם אלה ישרתו אותנו בימי החזרה לשגרה. שכן, משהו מכל ההרגלים החדשים יישאר, השאלה היא "מה" ו"כמה".

כמה תשובות שתוכלו לענות לעצמכם בימי הקורונה ולקראת החזרה לשגרה:
1. השפעה פנימית: במה הקורונה השפיעה עליכם? מבחינה פיזית, נפשית, מוטיבציה, תזרים מזומנים וכו'
2. השפעה חיצונית: במה הקורונה השפיעה על הלקוחות שלכם? עליה או ירידה במחזור המכירות, נגישות למוצרים והשירותים שלכם, יכולת רכישה וכו'
3. חדשנות: האם הקורונה עזרה לכם להיות חדשנים בתחום שלכם? האם עלו דרישות לחדשנות מצד הלקוחות?
4. הרגלים: אילו הרגלים חדשים הקנינו לעצמנו, מבחינת שעות עבודה, נסיעות, איזון בית בית לעבודה. ואלו הלקוחות שלנו הקנו לעצמם? מה טוב לנו ומה אנחנו רוצים להחליף.

חפשו התאמה שמאזנת בין האנרגיה, הזמן והכסף שלכם לבין צרכי הלקוחות והזמן ויצרו משמעות עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

את ההרגלים והשגרות שלכם כבר הכנתם?
אשמח לסייע לכם לאתר את השגרות שלכם
שיאפשרו לכם להיות רלוונטים בכל זמן,
לתת ללקוחות שלכם יותר ולהגשים את עצמכם!
כתבו לי עכשיו הודעה במייל או בוואטספ ואתקשר אליכם בשמחה.

מאחל בריאות איתנה ושגרה טובה לכולם.
שלכם,
שמואל הראל

אשמח לקבל מכם תגובות, הארות,
שאלות והערות בנוגע למה שכתבתי.

אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ,
בנוגע להצלחה האישית, הארגונית והעסקית שלכם –

הנייד הישיר שלי 054-5864030

והמייל האישי שלי Shmuel@ODC.co.il 

אני מבטיח לדבר עם כולכם ולחזור לכולם

שלכם,
שמואל הראל
חונך ויועץ למנהיגות ארגונית-כלכלית

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

צוות בצוות עשויה

בניית צוות עבודה למוסד השליחות אנו מתקדמים צעד אחר צעד בהקמת מוסד השליחות שלנו. הגדרנו את קהל היעד, שזהו הצעד היסודי והחשוב ביותר, בנינו חזון,

קרא עוד »

יצירת קהילה למוסד שליחות

אתה רוצה קהילה קבועה ואוהדת – אתה יוצר תכנית עבודה לפעולה תכנית עבודה ייעודית לבתי חב"ד "הרבה אנשים עוברים בבית חב"ד שלי. במניינים, בתפילות, בשבתות ובחגים.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן