לכם 'זה' לא יקרה.
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

לכם 'זה' לא יקרה.

ככל שתתגברו על הדחיינות ותפעלו להשיג דברים שטובים לכם, תהיו שבעי רצון מעצמכם ומהסביבה, תגיעו לתוצאות טובות ותצליחו יותר.

מגפת הקורונה לא החלה ב-15/3 אלא הרבה לפני, ואת זה סביר להניח שכולכם יודעים. לפי מקורות שונים כבר ב-2019 התגלו תסמינים שלה שהוסתרו מהציבור והעולם. רופאים שדיווחו על המחלה, לפי אותם מקורות, נחקרו והוזהרו. לאט לאט ובלי שנהיה מוכנים, המגפה התפשטה ברחבי סין ובעולם.

בינואר – פברואר, הרבה לפני שהכרנו את הקורונה אלא רק את הספינה שלה, לא חשבנו לרגע שנגיע למצב שבו הקורונה משפיעה עלינו בצורה משמעותית כמו היום.

בגל הראשון בארץ היו שהסכימו שלהם זה לא יקרה. לכן אין צורך במסיכות או במרחק ואפשר להפר בידוד כשזה נראה חשוב. גם בחזרה לשגרה שהחלה במאי-יוני היו שאמרו שלהם זה לא יקרה: לא שמרו מרחק, היגיינה ומסכות ונכנסו לבידוד ומלוניות – והנה אנחנו בגל שני, סגר והגבלות חדשות.

ומהקורונה לחיים שלכם.

כמה פעמים אתם אומרים על עניין כלשהו שלכם זה לא יקרה? אצלכם הכל יהיה בסדר, תדעו לפתור את האתגרים שיבואו לפתחכם ולכן אתם מוותרים על דברים שדורשים מכם לצאת מאזור הנוחות בצידוקים שונים.

זוהי חלק מתופעת הדחיינות. הגמול המיידי שלכם מכך הוא חיובי – תחושה או הרגשה טובה. אתם שמחים שטוב לכם עכשיו ומעדיפים לשמוח באופטימיות שלכם על פני התעסקות ב'מה יקרה אם':

  1. תרצו להפסיק את השותפות ולצאת לעצמאות
  2. תקדישו זמן לעסוק בציפיות שלכם מהעובד ומה הציפיות שלו מכם
  3. תאכלו בריא ותעשו ספורט
  4. וכל דבר בחיים שדורש מכם קצת 'לא נעים' רגעי והרבה טוב עתידי

כיועץ וחונך לאנשים, ארגונים וקהילות, מצאתי שאחת השיטות לצאת מהדחיינות של "לי זה לא יקרה" ולהכנס לעשייה מיידית היא: להבין מהו הגמול המיידי והחיובי שקיים ב-לעשות את מה שחשוב דווקא עכשיו.

לדוגמה:

אם אפשר ללמוד משהו מהקורונה, הרי שכל דבר בעולם יכול לקרות באופן אישי או עסקי.

כשמדובר בכם, אל תגידו לעצמכם שלכם זה לא יקרה. מצאו את הגמול החיובי והמיידי שלכם – מה ההרגשה הטובה שתהיה לכם כשתעשו את מה שנדרש מכם כרגע. ככל שתתגברו על הדחיינות ותפעלו להשיג דברים שטובים לכם, תהיו שבעי רצון מעצמכם ומהסביבה, תגיעו לתוצאות טובות ותצליחו יותר.

שלשה טיפים למציאת הגמול החיובי המיידי שלכם ולנוע לעשייה:
1. צורך. מה אתם נדרשים לעשות כרגע כדי לתת מענה לצורך אישי, ארגוני או עסקי.
2. גמול. מה הגמול המיידי החיובי שיכול להיות לכם אם תתגברו על הדחיינות ותפעלו דווקא עכשיו.
3. פעולה. זיהוי נכון של הצורך והגמול המיידי החיובי שלכם יסייע לכם להתגבר על הדחיינות, לבצע את מה שרציתם ולהיות שבעי רצון שמסופקים ומצליחים יותר.

אהבת? זה המקום להרשם לקבלת תוכן מעשי ישירות למייל שלך

    נשמח לקבל מכם תגובות, הארות, שאלות והערות בנוגע למה שכתבנו. אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ בנוגע להצלחה האישית, הארגונית והעסקית שלכם. אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בשמחה

    שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

    שיתוף ב whatsapp
    שיתוף ב facebook
    שיתוף ב google
    שיתוף ב twitter
    שיתוף ב linkedin
    שיתוף ב print
    שיתוף ב email

    ממש עוד רגע הכל מוכן.?!

    את כמות הפעמים שהבטיחו לכם מועד סיום לפרויקט כלשהו ולא עמדו בו אפשר לספור על יותר מיד אחת, וסביר להניח שגם עשרות אצבעות לא יספיקו.

    קרא עוד »

    מה כבר ביקשתי ממנו?!

    חשבתי שאם אעביר חלק מהמשימות שלי לאחד מאנשי הצוות, אצליח לעשות יותר דברים בעסק. אבל מסתבר שזה ממש לא המצב. לא רק שאני כל הזמן

    קרא עוד »

    אופס, טעיתי. מה עכשיו?

    "אני לא מאמין שאיחרתי" סיננתי לעצמי כשהגעתי לאוטו. הלקוח כתב לי שהוא מוכן לפגישה ורק מחכה שנתחיל. באותו יום הייתי בטיול משפחתי. כיון שבזמן משפחתי

    קרא עוד »

    לראות עתיד – ליישם הווה

    אנחנו צוות – שליח וזוגתו הרבנית, או יתכן אפילו קבוצה גדולה יותר. החלטנו על מקום השליחות וכן על צורת בית חב"ד או מוסד שליחות מסוג

    קרא עוד »
    גלילה לראש העמוד
    שלחו לנו הודעה
    1
    כאן יוצרים קשר ומתקדמים
    רוצים להצליח יותר?
    לחצו ונתקדם
    דילוג לתוכן