שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

מה לעשות כשהעובד החדש מבזבז לכם את הזמן

"עוד שבוע הסתיים כשאני עם הלשון בחוץ. מרגיש שאין לי זמן לנשום ולעשות את העבודה שלי. הכנסתי איש צוות חדש וחשבתי שהוא יעזור לי להספיק יותר, אולי היה עדיף לוותר על הרעיון ולעשות הכל בעצמי".

הכנסת איש צוות חדש יכולה לגרום לכם לחלק את הזמן בין לעשות חפיפה לאיש הצוות ולענות תשובות לשאלות לבין נסיון לעשות את העבודה שלכם ולתחושת חוסר מיצוי עצמי. ואז תשאלו: למה בכלל הכנסתי אותו אם עכשיו אין לי זמן לעצמי?.

תהליך קליטת איש צוות הוא כמו תחילת זוגיות, תינוק שנולד או חברות חדשה. המציאות משתנית ואתם נדרשים ללמוד ולהתאים את עצמכם אליה. לחלק את הזמן נכון יותר, להתמודד עם ההבדלים בין מה שציפיתם לבין המציאות ועדיין לשמור על איזון נפשי, פיסי וכלכלי שלכם ושל העסק.

הדרך לקיים בהצלחה תהליך של הכנסת איש צוות למערכת היא להגדיר מראש מה המשימות שאתם מעוניינים שהוא יהיה אחראי עליהם ויישם אותם, לקיים שיחת תיאום ציפיות ולתעד אותה בכתב, להגדיר זמנים לפגישות חניכה, הפקת לקחים וקידומו.

שלשה טיפים להכנסת איש צוות למערכת העבודה ולהשאר יעילים – תצמ"ח:
לחצו כאן להורדת טופס פרקטי: PDF Word

1. תיאום ציפיות – תאמו ציפיות עם עצמכם קודם כניסתו של איש הצוות: מה אתם מצפים שיקרה אחרת בעסק עם כניסתו לתפקיד וספרו לו על כך.

2. משימות – הגדירו משימות ברורות ולכל משימה הציבו מדד הצלחה ושאלו אותו מה מדד ההצלחה שלו. (דוגמה: בניית תכנית עבודה. מדד ההצלחה: תכנית עבודה כתובה, כללית לכל שנה ומפורטת בכל רבעון).

3. חניכה וליווי – הקדישו בשבוע הראשון זמן יומי לשאלות ותשובות עם איש הצוות. עם התקדמות העבודה שימו לב לצורך וקבעו זמן שאלות, תשובות וחניכה בהתאם לכך.

כשתספרו לעצמכם ולעובד מה אתם באמת מצפים ממנו, תגדירו משימות ומדדי הצלחה ותקדישו זמן לחניכת איש הצוות בתחילת כניסתו לעבודה, תצליחו בשלב הקליטה. התועלת והפריון שלכם יגדלו והשלם יהיה גדול יותר מסך חלקיו.

רוצים להעסיק איש צוות חדש
ולעשות את זה נכון?

גדלתם והכנסתם איש צוות חדש –
ועכשיו אתם שואלים את עצמכם למה עשיתם את זה?

נשמח לקבל מכם תגובות, הארות,
שאלות והערות בנוגע למה שכתבנו.

אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ,
בנוגע להצלחה האישית, הארגונית והעסקית שלכם –

התקשרו 054-5864030 או 055-9676023

והמייל  Advice@ODC.co.il 

אנחנו מבטיחים לחזור אליכם בשמחה

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

יט כסלו מתוכנן ומצליח #פרק ב

בהמשך למאמר הקודם בנושא, בחלק זה של תכנית העבודה לתכנון וארגון אירוע י"ט כסלו אנו מתכננים את המשאבים הנחוצים לנו לביצוע האירוע. עם זאת שהתכנון

קרא עוד »

על כוס קפה #אל תניח

שימו לב 🙂 זהו פוסט הנכתב כחלק מסדרת פוסטים בנושא העצמה אישית. לקריאת הפוסט הראשון לחצו כאן #רוצה להצליח לקריאת הפוסט השני לחצו כאן #פקעת

קרא עוד »

עבודה מתוכננת מצליחה יותר

בית למנהיגות מתפתחת
גלילה לראש העמוד
שלחו לנו הודעה
1
כאן יוצרים קשר ומתקדמים
רוצים להצליח יותר?
לחצו ונתקדם
דילוג לתוכן