שיווק טוב מתחיל ב-א’ ונגמר ב-ת’
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
מנורות מסמלות שיווק טוב

שיווק טוב מתחיל ב-א’ ונגמר ב-ת’

“אני שוברת את הראש איך לגרום ליותר תלמידות להרשם למוסד שלי. בעבר היו לי 400 תלמידות, היינו אחד המוסדות המובילים בארץ וכיום משהו השתנה, אני לא יודעת מה גרם לזה, אבל דבר אחד ברור לי: אני יודעת שאני רוצה לחזור לשם.”

בין אם אתם מנהלים של מוסדות חינוך, מנהלי קהילות ביישובים וקיבוצים, עסקים או ארגונים, אחת השאלות שיכולות להעסיק אתכם היא איך לגרום ליותר אנשים לבוא אליכם, להרשם ולצרוך את השירותים שאתם מציעים להם בעדיפות על כל שירות דומה שקיים.

בתקופת הקורונה שלנו, השאלות היומיומיות בנושא שיווק, שימור הכח ואפילו גדילה מקבלות מקום משמעותי יותר. הסיבות יכולות להיות אי ודאות של קהלי היעד, שינוי בהרגלים וצרכים, המרחק הפיזי או התאמה / אי התאמה לתקופה הנוכחית והשילוב הדיגיטלי הנדרש בשירותים שאתם מציעים.

בדיוק כמו שאופה שאוכל את הלחם שלו, יועץ שחי כמו שהוא מייעץ, וסנדלר שנועל נעליים גורמים לכם להאמין בהם יותר, ככה זה כשמדברים על שיווק. השאלה הראשונה היא האם אנשי הצוות חיים את החזון והמטרות ומחוברים אליהם בצורה כזו שימליצו לחברים שלהם בלב שלם.

חוץ מזה, קהלי היעד שלנו: תלמידים, לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים וכו’ שינו את ההעדפות שלהם בשנה האחרונה וגם העניין הזה יכול להשפיע על הביקושים לשירותים שלנו, לכן חשוב לשאול שאלה נוספת: מה הצרכים החדשים שלהם?.

שלשה טיפים לשיווק נכון – אמ”ת:

1.אמונה פנימית – שיווק פנים: וודאו שאנשי הצוות שלכם מחוברים לעשייה ומאמינים ביכולות שלכם. צרו מפגשים לדבר על החזון, המטרות, הערכים והתפישות שלכם. אמונה שלהם בהצלחה תביא להצלחה גדולה יוותר.

מחוברות משולבת: אם אנשי הצוות מחוברים אז הם השגרירים שלכם בכל מקום שהוא למעגלים הקרובים והרחוקים. דברו איתם על צרכי השוק המשתנים והביאו בחשבון את הדעה שלהם כמי שחיים את השטח ומרגישים אותו.

3. תצאו לשטח – שיווק חוץ: דברו עם קהלי היעד שלכם ותנו להם יכולת להשפיע. שאלו אותם מה הם רוצים, מה הם צריכים ומה השתנה בתקופה האחרונה. הם יודעים להגיד לכם את האמת, קבלו אותה ולמדו מהם לאילו צרכים נוכחיים אתם יכולים לתת מענה עם החזון, המטרות והערכים שלכם.

קהלי היעד, תלמידים, לקוחות וכו’ יקבלו את השירות והחוויה מאנשי הצוות. חיבור של אנשי הצוות לחזון והערכים שלכם, יחד עם הבנה טובה של צרכי השוק החדשים תאפשר לכל פעולת שיווק שתבצעו להיות מגובה בביצועים טובים של הצוות עם קהלי היעד כך שיהיו תואמים לאמירות השיווקיות שלכם.

שבת שלום ואמונה בעצמכם, קודם כל בפנים.

שמואל וצוות עבודה מתוכננת מצליחה יותר

להרשמה לניוזלטר שלנו, השאירו מייל כאן

תודה על הרשמתך

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email

יט כסלו מתוכנן ומצליח #פרק א

דוגמא לתכנון מעשי של אירוע אנו עושים הפסק מכוון בסדרת המאמרים העוסקים בתכנית העבודה של מוסד השליחות, וזאת כדי להראות בצורה מעשית כיצד בונים תכנית

קרא עוד »

כדי לפרוץ בשליחות – צריך מסגרת

בסוף המאמר הקודם השארנו שאלה פתוחה: מה היא המסגרת הניהולית המתאימה לניהול מוסד שליחות, והסברנו שבאם אין לנו מסגרת ניהולית, הרי שעבודת השליחות אמנם תתקיים,

קרא עוד »
תכנית עבודה אישית לשנה מוצלחת יותר

התחדשות למרות הכל

הקורונה הוכיחה שעבודה מתוכננת לא תמיד מצליחה, עובדה. זו אמירה ששמעתי מספר פעמים בתקופה האחרונה, עם ההכנות שלי ושל הלקוחות שלי לשנה הבאה עלינו לטובה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
שלחו לנו הודעה
1
כאן יוצרים קשר ומתקדמים
רוצים להצליח יותר?
לחצו ונתקדם
דילוג לתוכן