איך להיות יותר אפקטיביים בישיבות עבודה
איך להיות יותר אפקטיביים בישיבות עבודה

איך להיות יותר אפקטיביים בישיבות עבודה

אחת לשבועיים יש לי פגישה מקצועית עם אבא שלי. בתקופה מסויימת,ְ לפני כמה שנים, הייתי מגלה בסוף כל ישיבה בערך שישבנו בקושי חמש עשרה דקות. שאר הזמן הייתי בטלפון ובשיחות חשובות שבדיוק נכנסו. זה עשה לי רע.

מסתבר שכשהטלפון לידנו, גם אם בזוית העין, כבוי או הפוך, הוא מושך את תשומת ליבנו, מעורר בנו סקרנות – מה נגלה בו אם ניגש אליו ונסתכל על הצג. לכן, כשאני נכנס לפגישה הטלפון עובר למצב שקט. נכנס לתיק ורחוק מהעין והלב.

למעשה, הסיכוי שלקוח יראה אותי בטלפון בפגישה שואף לאפס, ועדיין – עם אבא שלי זה אחרת. התחלתי לחשוב מה גורם לי דווקא עם האדם שקרוב אליי להתנהג בצורה שנוגדת את הערכים שלי.

אז השקעתי הרבה מחשבה בגירוי שגורם לתגובה הזו. במשרד שהיינו יושבים היה מתקן לטלפון, כמו זה שיש ברכב. כשנכנסתי למשרד הטלפון ישר התמגנט אליו, וככה נשאר אצלי מול העין. עכשיו ההרגל היה ברור. הגירוי היה קל ונגיש, והתגובה בהתאם.

כשהסרתי אותו גם מהמשרד וגם מהרכב, בשניהם היה לי קל יותר להיות במצב התודעה שאני רוצה להיות באמת, וגם האפקטיביות של הפגישות וההצלחה שלהן עלתה בהתאם.

להרשמה לניוזלטר שלנו, השאירו מייל כאן

תודה על הרשמתך

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

קיום ימי שותפות #פרק שלישי

הי שוב! אז עד עכשיו למדנו על ההסטוריה של הגיוס ומה חשיבותה של הגדרת המטרה בגיוס, הן כלפי התורמים וכמובן, כלפינו. היום נלמד על איפה

קרא עוד »
שלט_עצור

דו”ח פעילות

“יש לי חוב חדש… קיבלתי קנס רציני” סיפר לי אחד השלוחים, עמו אני עוסק בעבודה משותפת בייעוץ הארגוני. “השוטר שעצר אותי לא מבין עניין, פשוט

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
שלחו לנו הודעה
1
כאן יוצרים קשר ומתקדמים
רוצים להצליח יותר?
לחצו ונתקדם