מיתוג עצמי
עבודה מתוכננת מיתוג עצמי

מיתוג עצמי

איך מתחילים?

במיתוג עצמי.

יש איזו אקסיומה כזו שברגע שמקבלים תעודה אפשר להדפיס כרטיסי ביקור, ואת כל השאר היקום יעשה לבד. האמת היא שבין התעודה עצמה לבין האופן שמי שקיבל את התעודה מרגיש יכול להיות הבדל תהומי. הפער הזה נובע מהעובדה שנדרש תהליך פנימי כדי להאמין במסוגלות הפנימית ולייצר חוסן בידיעה שיש לך מה לתת לעולם.

לכן, דבר ראשון חשוב להבין מה התג-ליין שלך. מה מגדיר אותך. נניח, אני שמואל הראל – יועץ וחונך לארגונים ועסקים משפחתיים. המשפט הזה מבטא את האמירה שאני לא רק יועץ אלא גם מביא ערך נוסף של חניכה, מייעץ לארגונים ולעסקים ולעסקים משפחתיים. לוקח זמן לדייק את התג-ליין, לכן חשוב להתחיל משורת הגדרה שמשקפת במידה כלשהי את מה שברצון שלך להיות כיום. ככל שיצא לך להגיד את המשפט הזה יותר, ככה היכולת שלך לדייק אותו תגבר.

עכשיו נשאר לך להחליט מה את רוצה לעשות עם מה שלמדת. זה שלמדת תחום כלשהו לא מכריח ללכת לעסוק דווקא בו כמקצוע מרכזי. אפשר בכל תפקיד שמבצעים להביא לידי ביטוי את כל הערך המוסף שהתווסף כעת. בכל אופן, חשוב לתייג את עצמך כדי לדעת מה המיקוד והדיוק שלך ואת מי החברים והסביבה שלך ידעו שצריך להפנות אלייך.

בנוסף, המיתוג העצמי יאפשר לך לייחד ולבדל את עצמך משאר אלפי היועצים והיועצות שקיימים בעולם. בעצם תהיה לך את היכולת להגיד ללקוח למה דווקא מה שיש אצלך שווה עבורו יותר מכל אחד אחר. בשורה התחתונה, שורת ההגדרה יוצרת בהירות במי אתה ובמה אתה עוסק.

שאלות הכוונה:

  1. מה התחום שגורם לך להרגיש משמעותי כיום?
  2. מעולם התוכן שלך, מי האדם שמהווה מודל עבורך?
  3. בהקשר של עבודה, מה המשפט שהכי מאפיין אותך כרגע?

להרשמה לניוזלטר שלנו, השאירו מייל כאן

תודה על הרשמתך

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

אופניים נוסעות

מהחמצה להצלחה

במסגרת תהליך פיתוח מנהיגות אישי שאני מעביר למנהלים, אחת הטענות הנפוצות שלהם היא שיש להם כל כך הרבה משימות, שהם כבר לא יודעים מאיפה להתחיל.

קרא עוד »

קיום ימי שותפות #פרק ראשון

קצת הסטוריה בשנים האחרונות רווחים ימי השותפות – הקמפיינים – השונים שמקיימים מוסדות חב״ד ברחבי הארץ והעולם. שם דבר של גיוס כספים שנוצר בשנים האחרונות

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
שלחו לנו הודעה
1
כאן יוצרים קשר ומתקדמים
רוצים להצליח יותר?
לחצו ונתקדם