אולי כשהם יפגשו אותי הם יבינו שאין לי באמת מה לתת להם – איך מתכוננים לפגישת ייעוץ ראשונה?
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
איך מתכוננים לפגישת ייעוץ ראשונה?

אולי כשהם יפגשו אותי הם יבינו שאין לי באמת מה לתת להם – איך מתכוננים לפגישת ייעוץ ראשונה?

אתם לא לבד בזה

הפגישה הראשונה מעלה אצלי תמיד רגשות מעורבים. איך יקבלו אותי?, מה יגידו?, האם אצליח באמת לתת להם את הערך שהם מצפים? ועוד.. מצד שני אני מתרגש מאד. זה שלקוח בחר בי, ודווקא בי מכל שאר היועצים שנמצאים בעולם, נותן לי תחושה שכנראה יש משהו שאני עושה נכון.

אין שני לרושם ראשוני 

בפגישה הראשונה נמדדת בעיקר הכימיה ביניכם לבין הלקוח. בנוסף, צורת התקשורת ועומק ההקשבה יכולים לתרום רבות להצלחת סגירת העסקה והמשך העבודה אתכם.

כאן זה כבר לא טלפון, אלא אתם שיושבים, מקשיבים, שואלים שאלות ומדברים. כאן אתם מביאים את המקצועיות שלכם לידי ביטוי. לכן זו הזדמנות שכדאי להגיע אליה כמה שיותר מוכנים.

שיעורי בית

חשוב לשוטט קצת ברשת ולאתר נושאים ועניינים שיראו שיש לך מושג מה הלקוח עושה. מומלץ לחפש באתר האינטרנט, בדפי הפייסבוק, הלינקדאין ובאתרי חדשות שיש בהם כתבות על פעילות הלקוח. לא לדאוג, חיפוש בגוגל יביא לכם את כל התוצאות הרלוונטיות. למעשה, מומלץ להכין נושאים ושאלות לפי הנושאים שעלו בשיחת הטלפון ובחיפוש שביצעת.

שמונים אחוזים אישי 

בנוסף, פרטים מעניינים על הלקוח, כמו תחביבים, וכן כל מיני נקודות קטנות שקושרות בין עולם התוכן שלך לעולם התוכן של הלקוח, יכולות לעזור לסגור עסקה. זה תורם לחיבור האישי ביניכם ומשפיע מאד על תחושת הנינוחות שלכם במהלך הפגישה.

הפרטים הקטנים

לפגישה חשוב להגיע כרבע שעה לפני הזמן ככה בטוח תהיה חניה ולא יהיה צורך להתנצל. בנוסף, יהיה לך קצת זמן לנוחיות, שתיה, והיכרות עם המקום. היכרות עם מקום העבודה וחדר הישיבות חשובה מאד. היא גורמת לך להתמצא ולהרגיש בנוח בפגישה כאילו זה הבית שלך. עכשיו אפשר להתחיל את הפגישה.

להרשמה לניוזלטר שלנו, השאירו מייל כאן

תודה על הרשמתך

שתפו כל אדם שכלים אלו יכולים לסייע לו להצלחה!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
להתגבר על דחיינות גמול מיידי

לכם ‘זה’ לא יקרה.

ככל שתתגברו על הדחיינות ותפעלו להשיג דברים שטובים לכם, תהיו שבעי רצון מעצמכם ומהסביבה, תגיעו לתוצאות טובות ותצליחו יותר.

קרא עוד »
שלט_עצור

דו”ח פעילות

“יש לי חוב חדש… קיבלתי קנס רציני” סיפר לי אחד השלוחים, עמו אני עוסק בעבודה משותפת בייעוץ הארגוני. “השוטר שעצר אותי לא מבין עניין, פשוט

קרא עוד »
אנשים מרימים את חלק הפאזל

מה הם באמת רוצים

“אני רואה שהדברים שאנחנו מדברים ומה שאנחנו מסכמים לא מתבצע. אני פורשת.” את המשפט הזה אפשר לשמוע מחברי הנהלה, ועדה או אנשי צוות בארגונים מוסדיים

קרא עוד »

מנהל – הגיע הזמן שתפסיק

בסיום המאמר מובא מסמך יישומי להעצמת המנהיגות שלך אם אתה מנהל, אז הגיע הזמן שפשוט תפסיק לנהל. תעזוב את כל המשימות הדחופות, צא מהאחריות שלך

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
שלחו לנו הודעה
1
כאן יוצרים קשר ומתקדמים
רוצים להצליח יותר?
לחצו ונתקדם
דילוג לתוכן